~~~annyeonghaseyo~~~

Wednesday, January 19, 2011

korea oh korea

fifi!!! ape nk jd ni!!! ni memang dah tahap gaban tgk korea ni... siap bley download citer tu.. amboi~~ mentang2 broadband dh power nk download cter non-stop..dah x reti2 nk stop tgk korea tuh..!! haish~~~
pro exam tinggal tak lama lagi.. takdela harapan gamaknya nk jenguk nota2 yg diimport TERBAIK dari shah alam tuuu.. haish~~~

OK! meh sini aku list cter korea yg aku tengok mase cuti ni...

1st!---> aku tengok n DOWNLOAD!!! DOWNLOAD ok....!!! 
SECRET GARDEN---fulamak!!! terbaik cter ni...!


ha.. meh aku cer sket..
hero cter tu..ofkos laaa feveret aku..sape lg.. 
HYUN BIN laaa..1st time aku tgk dye dalam My Lovely Samsoon...

heroin nyer plak..kalo x silap aku dalam Memories in Bali...
name dye HA JI WON...
mase aku tengok cter ni..aku akhir form 3..kot...heheheee...aku pown da x igt da..
=P

then..abes jek aku nengok secret garden tuuu..tross..zupppp!!!..
aku bukak plak cter PLAYFULL KISS..!!!
umi aku dah geleng2 kepala dah tengok perangai aku tuh..
mane taknyer..kalo setakat aku sorang xpe la jgk..ni, aku p heret adik aku yang baru abes spm join skali..
ishhh!!! ape punya kakak la ku niii.. heheheheeee
nasib baek dah lepas spm..so xde keje la gamaknye..tu yg join aku sampai kul 4, 5 pagi tuuu...
hihiiii....
=)

ha! ni dye!

skunk ni..aku tgh berjuang! marathon!! untuk menghabiskan segala drama2 korea yg dah aku copy ngan mmber2 aku..!!!
i'm in my korea's fantasy right now!!!!
omo!omo!omo!

ok..ni.. citer2 yg aku dah tengok sblom ni..
n...guess what!!! i'm fall in luv wif LEE SEUNG GI..!!!
na.....nomu, nomu, nomu, nomu, nomu, nomu, nomu, nomu chuwa e yooo~~~


that's my boy!!!! oppaa!!!
na..nomu chuwa eyo~~~
=)

No comments:

Post a Comment