~~~annyeonghaseyo~~~

Wednesday, May 23, 2012

yoe's convocation!

hai. (^_^)

ahad lepas, abang aku a.k.a yoe, grad. abes sudah engineering study. lepas ni, cepat-cepat dapat keje. nanti boleh blanje! kekekeh.

so, alang-alang aku ade kat sg.buloh nii. apelagi..join skali la. night before tu, parents aku dari kelantan datang kolej ambik aku before pegi shah alam. yeehuuuu!!! me miss uitm shah alam so much!

apalagi!!!jum! tangkap gambar!



ni gambar curik-curik. 
nak letak jugak! lambat kalo nk tunggu gambar betol siap.
tengok tuuu, umi tengah nengok ape tuuuu???
yoe! pandang kamera laaa!!!
abah dengan muka (-_-)"
-kredit to ken-

aku_umi_yoe_abah_ajan
-adik laki aku, syahril a.k.a yee. tak datang..sob.sob.sedey :(-



me_yoe
sweet tak???
(^_^)


 
family ngoh aku.
yoe_ngoh::pa'ad_anim


yeah!!! dapat pakai jubah!!!

aku tak konvo lagi taw. 
ade lagi 2 tahun. ni pinjam ken punya. dia grad diploma hari sebelom tuu

pheeeewiiittttt!!!
umi nga abah pon nk konvo jugakkk! 
pon boleyyyy!
(^_^)


ha! ni la ken..a.k.a gf abang aku.
sebaya dengan aku.



-ni entrance uitm-

hemoh-hemoh-hemoh
bile nak langsung ni???

p/s-->ehem! ehem! kerja duluuu tauuuu!


me_ajan
dipaksa pendekkan badan! 
sebab dia lagi tinggi dari kakak dia yang tak brape nak tinggi ni.
nasib laaaa.

okay! now! my turn pulak nak melaram pakai jubah.
al-maklum laaa. kempunan tengok member-member satu skolah dulu, semua dah grad. 
teringin jugak nak merasa pakai jubah grad. 
nk tunggu jubah sendiri lambat lagi.
last-last, pinjam ken punya.

gila skema ambik gambar camni! 
ahaks!

chan_chan!!!
yo! peaceee!

bye!


p/s-->kredit to ken. gambar yang saya ambik takde lagi. ni jek yang mampu. to be continued~~~ 








No comments:

Post a Comment