~~~annyeonghaseyo~~~

Friday, February 4, 2022

Its just me..being me

 Assalamualaikum.

Lama x menulis kt blog. Ntah la, kadang2 rindu jadi diri yang dulu. Happy always, ada masalah pon bleh happy2 cover. Sekarang? Faktor usia kot..ada masalah jadi keep on fikir & fikir. Sebab its involve people around u. Sekarang dah ad byk komitmen. Dulu boleh jek decide leisurely. 

Kadang2 rasa macam nak hilang jek dari dunia. But, its not the solution. Astaghfirullah. Kadang2 macam nak jek hilang ingatan, nak ingat benda2 yg dulu2 jek. Nowadays, my heart at not ease. Ada jek benda tak kena. YaAllah..Allah sayang aku lagi. Dia nak uji aku sikit jek, aku lalai sgt kot. Aku dh jauh dgn Dia. Dia rindu aku. Dia jentik sket jek tu.  Astaghfirullah. Semua ni dunia jek Fifi.  

Tetiba rasa nak nangis. Tak tau kenapa. Im hopeless. 😔




No comments:

Post a Comment