~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, June 4, 2011

kejam!!!

hai. (^_^)

tak tau la still ade lagi tak lelaki macam ni dalam dunia ni.
tapi..ade jek sebenarnya kan.
hish! kejam!kejam! kejam!

tak sanggup aku nak teruskan hidup ngan laki macam ni.
tapi disebabkan ugutan demi ugutan yang lelaki tu buat.....aku terpaksa!!!
ya! aku akui...memang dulu aku jahat.
perangai aku yang nakal tu selalu mambuatkan orang di sekeliling aku benci dengan aku.
kecuali yang sekepala dengan aku.

tapi! aku dah berubah sekarang. dah tujuh tahun berlalu.
aku mungkin masih sama dengan yang dulu.
tapi perangai aku dengan yang dulu dah tak sama.
aku dah berubah ke arah kebaikan.
aku dah tak macam dulu!
tolonglah faham!!!

susah sangat ke nak terima yang aku dah berubah???
jahat sangat ker aku???
aku tak jahat. aku nakal sikit jek.
biasala zaman anak anak remaja.
mase tu jiwa tengah kacau.

kenapa sanggup seksa aku macam ni???
aku dah tak sanggup.
semua keinginan kau aku turutkan.
cukup! cukuplah!!!
aku harap sangat selepas ni kau sedar.
aku benar benar berharap kau sedar.

dan satu aku nak kau tau.
aku dah jatuh cinta ngan kau.
JATUH CINTA!!!
kau faham tak???
mungkin kau tak sedar.
tapi tu la yang aku rasa sekarang.

aku pon rase kau dah jatuh hati ngan aku.
janganla kau buat aku macam ni.
pleaseeee.
kita mula hidup baru, ok?
aku tau kau just nak balas dendam kat aku an???

please. just stop it.
i'm begging you.
i cant take it anymore.

if u love me.
please.
kita mulakan yang baru.


p/s--> ni just luahan hati setelah aku bace novel. BisikbisikGelora_by_FauziahAshaari.
kononkonon ni luahan hati heroin kat hero. hehe. cibok jekkk.

No comments:

Post a Comment