~~~annyeonghaseyo~~~

Thursday, June 23, 2011

poster presentation

hai. (^_^)

selesai sudah akhirnya elektif study. fuhhhh. tamat.

hari ni kitorang ade poster presentation. setiap group elektif dinilai oleh lecturer. ade tiga kategori. "animal". "health and care". "natural". as, group aku ni buat pasal Kenong Rimba Rainforest..so, under natural kategori la an. pagi pagi lagi aku dah jejak kaki kat bilik presentation. dah sampai sana. tengok tengok group aku punya board kosong. aik! mane poster ni? sepatutnya semalam dah siap tampal poster. last last pagi ni kosong. oh..patutlah. board yang group aku dapat tu keras nak mampus!  takleh nak paku. ni kayu ker ape? haish. dah la one of  group member aku  yang dipertanggungjawabkan urus poster ni tak sampai sampai lagi. huish. pressure disitu. yelah. group orang lain tengah duk practice present bagai nak rak. group aku punya poster ntah duk kat mana lagi. butang tepon tu dah macam nak tercabut aku duk tekan tekan try nak tepon kat dia tu. dah angkat tuh, dengan rileknyer dia cakap "poster tu duk ngan abang shah. abang shah cakap nak tampal pagi ni". hak'ilehhhhhh. boleh jek dia gtau camtu jek. cakap la awal awal. takde la kitorang yang lain ni ke hulu ke hilir duk cari poster. sekali aku gi jumpa abang shah. mintak suh tampal poster tu. kan senang kalo cakap awal awal. tak senang jugak. punyalah susah nak paku poster tu biar lekat. haish! ni nak sabotaj group aku ker? hihihi. dah habis tampal poster tu. mula la sesi practice present. far jadi presenter. aku ngan cima ambik part untuk Q&A.

presentation untuk elektif study ni ade dua part. satu poster presentation dan satu lagi untuk oral presentation. poster presentation tu untuk elektif study kat dalam negara. oral presentation  tu pulak untuk elektif study kat overseas. lebih kurang kul 1 habislah sesi pertama. sesi kedua start kul 2 pulak.

petang tadi ade la majlis penyampaian hadiah untuk kitorang punya presentation. aku tak pergi pon. hihi. jahat an aku. eleh...macam la ramai sangat yang pergi. berapa kerat jek yang pergi tadi. hish. takde semangat kesukanan langsung! aik! ape kena mengena ngan sukan pulak ni? haish. aku pon tatau. ade aku kisah? takde pon. hihi. (^_^)

keputusan poster presentation hari didominasi oleh kawan kawan rapat aku. cayalah geng!!! zati-animal category- ngan min-health & care category- dapat 1st place. anis-health & care- dapat 3rd place. congrats!!!! aku??? aku tak menang pon. saguhati jek. siyes jeles owh!!! aku tumpang  kemenangan diorang jek. hehe.

eh? nak menang ker? ofkos laaa. sape taknak. semua nak menang. aku gerenti. bukan ker majoriti budak medik ni type A personality ker? hehe. tapi disebabkan ade masalah dalaman sket dalam group aku ni, aku tak harap sangat pon nak menang. dapat siapkan report ngan poster pon dah alhamdulillah. kalo menang, tuuuu miracle. ajaib tuhhh. hehe. but, still thanks to all my group member...far..cima..paim..muiz. tenkiu banyak banyak. tanpa korang tak siap semua report ngan poster kita.

p/s--> sory takde gambar lagi. tuan punya kamera sibok nak kemas pindah rumah. tak sempat nak transfer gambar agi. sory jugak kalo ade terkasar bahasa ker dalam post kali ni ek. happy-happy slalu! yosh!!

No comments:

Post a Comment