~~~annyeonghaseyo~~~

Monday, November 28, 2011

afta exam!!!

hai. (^_^)

dah lama tak bukak blog. lama ker? lama la jugak an. hehe. paham-paham je laaa. exam. masa study week aritu, sempat la lagi update blog sket-sket. da start exam aritu, tak menyempat pulak nak update blog. hihi. (^_^)

so...how's exam? hurmmmmm...alhamdulillah. first day exam, just written exam for obgyn & paeds. second day exam, long case paeds & osce obgyn. n last day exam, osce paeds. cuak cuak cuak. tapi alhamdulillah..aku dah buat sehabis baik. sekarang ni, tawakkaltu'alallah. doa-doa semoga aku lulus exam semester five. amin.

afta exam! ape yang aku buat eh? haha. jangan terkejut tau. aku pegi kursus kawen. buang tebiat ape aku nii? da nak kawen ker? haha. takde laaa. aku saje jek ready awal-awal. lepas ni takde la kelam-kabut nak pegi kursus kawen. sijil kursus kawen ni takde expired tau. untuk selama-lamanya...sampai la nikah nanti. aku dengar-dengar, lepas ni kursus kawen seminggu..dah tu ade exam lagi. payah woiii. nasib baik aku ambik awal-awal. so, sape-sape rasa yang dia taknak pegi kursus kawen lama-lama & taknak exam, cepat-cepatlah pegi kursus kawen okay!

aritu aku pegi ngan rumet aku, zati. kursus tu anjuran budak-budak medik ukm, so kursus tu dibuat di PPUKM. dua hari jugak la kursus tuuu. hehe. (^_^) tapiiiii.penattt. penat-penat pon berbaloi an. hehe. terimakasih nurizzatimohdamran kerana sudi bersama-sama saya pegi kursus kawen. tak lupa jugak, terimakasih kepada 3 orang budak meki uitm shah alam kerana join kitorang & manjadi gps kitorang untuk dua hari berturut-turut!

now! its time for korean drama!!! sekarang ni tengah layan scent of a woman. n guest! who's d hero?

lee dong wook!!! 

hero mygirl!!! 
melting~~~ 
uwaaaaa~~~

da tengok sampai episod lapan dah. tapi kena stop kejap. apsal? kena kemas umah! umah dah macam tongkang pecah dahhh. huhu. (T_T) ni semua exam punya pasal. tak sempat langsung nak kemas umah. usahkan umah, bilik pon tak sempat. huhu. tadi, baru jek siap mendobi baju-baju kotor. lepas tu, sambung kemas bilik. alahai..meja studi dah macam hape dah. burok bebeno nengoknya. 





tu mase study week tuuu. lepas study week, lagi terokk! tak sanggup nak bagi nengok. len kali okayy! hehe. maluuu. (~~,)

korang perasaan tak? lappy aku tuu. fb sentiasa on jekkk mase study week. motif? boring kalo nonstop study, so kalo dah rase boring tahap cipan tuuu, aku jeling-jeling la fb sket. sikit kerrr??? okayyy. banyakkkk. tapi, efisyen apeee? kawan-kawan aku sentiasa update soklan kot ikot group fb. so, di situ kelebihan fb! terimakasih fb! muah!

ape aku merapu sal fb pulak niii. haish!

okay. sekarang bilik pon dah kemas, bergerak keluar bilik pulak. misi seterusya! kemas ruang tamu n dapur! poyo. padahal ruang tamu tu, dapur jugak! hurmmm??? korang paham tak? sebenarnya umah kitorang takde dapur pon, ade ruang tamu jek. tapi kat situ ade sinki jugak. so, kira 2-in-1 la an. penat gilaaaaa kemas ruang tamu & bersihkan segala pinggan mangkuk yang tak dibasuh selama beberapa hari. tak senonoh betol laaa anak-anak dara umah kitorang ni an? hehe. termasuk la aku sendiri. maaf. 

dah siap kemas semua! alhamdulillah. sejuk mata nengok umah, dah kemas & rapi! puas hati! haha. (^_^)

berehat kejap. jengok blog. blogwalking. fb. gosip-gosip bersama beautifulnara.

okay. sekarang nak pegi cuci toilet pulak! 

bubye!

(^_^)

p/s-->malam ni ade discussion pasal elective program. lepas tu nak sambung tengok citer!!! yahuuu!!! tak sedar esok ade kelas pagi-pagi buta! ade aku kisah! =P haha.

No comments:

Post a Comment