~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, September 9, 2012

raya #1

hai. (^_^)

baru sempat upload gambar raya.

tapi..1st day raya tak sempat sangat nak snap picture. ramai tetamu..tak terlayan. so, nak camwhore pon tak sempat. sedey i! huh. (T_T) tapi..ade jek. kekekeke.

so ni jek yang sempat. gambar satu family tak sempat nak ambil. (T_T)

abah
macho man.
umi tak boley letak picca sebab free hair mase tuuu. :( 
takpe. umi tetap dihati. 
awwwww. so suhweet! >.<

yoe. abang aku.
cis! abes ensem la tuuu! :P
tak sabor nak bergambar..tengah makan nasi tuuu.
eii..tak senonoh!

adik laki aku. laen sket! eheheee.
yg pakai kopiah tu sepupu aku. 

ni aku. 
hehe. 
as mentioned, baju raya aku kaler cream.
ececeyyyy.
(^_^)

adik pompuan aku. ajan.

dari pagi sampai tengah hari tu, aku duk kat umah jek. tak sempat nak beraya. exhausted betol. sedara-mara datang umah tak putu-putus. suka! suka! suka! 
(^_^)

petang tu pulak..pegi anta adik aku ajan beraya umah kawan dia. aku pulak ambik kesempatan nak pegi pegi umah member lama. tapi kol-kol dia, tak angkat pulak. last-last pegi umah ecah jek petang tu. 

nak balik tu..kena pulak gi ambik ajan. skali tak muncul-muncul. aik! ke mana menghilang ajan? 
bosan tunggu dia gi beraya. aku snap picca sekeping! ehehehe. :)



ok. tu gambar 1st day.

afta asar baru sempat pegi umah nenek sebelah abah. 
malam pulak pegi umah nenek sebelah umi.

al-fatihah untuk kedua-dua arwah atuk aku belah abah & umi.
meninggal masa aku kecik lagi.
(T_T)

balik umah jek terus dapat mesej daripada ecah.

esok open house! Ketuk Ketuk Syawal bermula!!!
WHAT!!! 

p/s-->to be continued








No comments:

Post a Comment