~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, September 9, 2012

raya #2


hai. (^_^)

2nd day raya.

budak-budak ni tak menyempat nak pegi open house. 2nd day raya dah buat 'Ketuk Ketuk Syawal'. aku beraya dengan sedara-mara pon tak abes lagi. tapi sebab semangat setiakawan. aku turutkan. hehe.
 tapi aku sempat jugak ek beraya dengan sedara-mara aku. my family..my life! (^_^)

so...ni la picca's open house for Ketuk Ketuk Syawal.

1st house. Abu's house.

ecah. fad.

jah. ecah. fad. pali.


main cikucak ngan ecah.

cak!!!

cak!!!
aku!!!

jah. fifi.


pillow's model.

khusyuk makan kueh!

comel tak saya!
(^_^)

ni la tuan rumah nyaaaa.
abu in da house!

sibok dengan tepon dia!

ni budak-budak laki. 2nd trip..baru sampai. lewat!
ok fine..jammed kat kb. ok. dimaafkan.
so..sila la makan. jemput. jemput.

kemain makan.

muka nak mintak penampar an?

jah aka najwa latif.

ecah semangat makan biskut.

hah. makan lagi! makan lagi!

pikir apa? makan laaaa. 

ni pon join ecah makan biskut jugak. silakan. 


mat yen dengan guava juice nyaaa. 

dah melantak..lepak la pulak!

duwe.

three of us. 

NEXT HOUSE

2nd house. Mira's house.

skandal faris-ecah.
hehe.



ha. cepat! cepat! nak bergambar niii.

mira in da blue. tuan rumah. 


NEXT HOUSE

on da way ke rumah ida.



driver of da day.

3rd house. Ida's house.

ehsan daripada facebook ida. 

tuan rumah. pinky in da house.




NEXT HOUSE

4th house. Lisa's house.

pon tak sempat nak snap picca. sebok makan jek.

ni ehsan daripada facebook lisa. 



NEXT HOUSE.

Aida's house. ni langsung tak sempat ambek gambar. makan sampai perot bulat! adehhh.
penat. penat.

jum balikkkk!

12 jam, 5 buah rumah, 1 hari. 
bravoooo!
Y(^_^)Y


p/s--> to be continued

No comments:

Post a Comment