~~~annyeonghaseyo~~~

Tuesday, February 8, 2011

aku punya mimpi

ntah ape-ape jek aku ni..
dah malam-malam buta ni taknak tido la pulak
semua orang dah tido..
tak boleh nak tido laa..
huhuuu..camana niii..
uiks!
tetibe terfikir pasal impian & hajat aku yang belom tercapai lagi..
ape? besar sangat ker impian aku tuh? 
sampai sekarang tak tercapai lagi..??
ce citer..ce citer sket...
okay..malam ni aku list yg ni jek k!
(^.<)


haaa...!!! 
aku nak beli fon niii...!!!!
sampai terbawa-bawa dalam mimpi kot..!!
hahahakkk!!!
i loike~~
(^_^)



ni plak kereta idaman aku..
satria neo..NEO!!!
fulamak!! gempak giler best kalo dapat kete ni..
tenkiu so much la my dad!!
ikan puyu 4, samah!!!  (ikan puyu, 4 ekor = 50sen)
abah..cepat la belikan  kereta ni..!!!
huaaaarghhhhh!!!
nak kete niiii...
(ngade-ngade laaa...)



p/s --> 
sabar.. cepat atau lambat..sure dapat!!! 
Ho YeaHHH!!!!

(==_)  muka kempunan gilerr~~~

No comments:

Post a Comment