~~~annyeonghaseyo~~~

Friday, February 4, 2011

dinner time



phewwwwww...!!!! 
penat gler nak decide tempat makan
setelah menambah, menolak, mendarab & membahagi
maka akhirnya berjayalah kami2 mendapat keputusan dimanakah tempat makan yang yang akan diterjah pada petang ni...
so, disinilah destinasi aku n kawan2ku makan..

rupa2nya kat sini ade mee sup yang perggghhhh...SEDAP!!!



haaaa...nilah dye...
RESTORAN MOLEK
kt seksyen 7, belakang uitm jekk...





mase aku sekolah dulu..
aku suka sangat makan mee sup kat depan sekolah aku..
sedaaaaaapppp..
aku panggil kedai tu "kedai pokok buluh"
coz kedai tu bawah pokok buluh..
heheheheee
best jekk suasana kat situ
makcik mee sup tu pon baik..(ade makna aku puji ni)
(^^,)
sebab dye selalu bagi lauk lebih dalam mee aku..
kikikikihhhh
=)

tetibe rase rindu giler tyme sekolah dulu2..
selalu nyer aku ngan kawan2 aku makan kat situ lepas habis waktu sekolah laaa..
lepak same2..sambil2 tunggu bas nak balik sekolah..
wahhh...best sangat waktu tuu..!!!
kalaulah...ade jam doraemon mesti best kannn..
boleh suh doraemon putarkan balik mase, pergi tyme sekolah dulu2..
bestnyerrrr....!!!!
=)

DORAEMONNNNN.....dimanakah kamuuu...?????
yuhuuuuuuu~~~~

yerr..saya disini..
ade ape yang saya boleh bantu??

saya nak balik ke masa sebelom ni, kamu boleh tolong hantarkan saya tak??

maaflah.. jam putarkan masa tu sedang dibaiki..
ini semua gara2 si nobita tu lah..
habis barang2 saya dye rosakkan..
nanti kalau da ciap saya bagitahu kamu yer..

alaaaa....nobita niii..!!!
haish!!!
nanti kamu informkan saye ek..
saye dah rindu sangat ngan kawan2 saya dulu...
nak jumpe dorang susah..

ok2..
nanti say mesej kamu yer..
saya kena pergi dulu la awak..
nanti si nobita tu curi makan saya punya dorayaki pulak..
nobita tu bukannya boleh percaye sangat..
lain kali kite sembang lagi ek!
bubyeee!!!



bye~~~

hahahaaa...xde keje..

p/s--> nanti kalau nak makan mee sup yang best
silalah ke restoran molek k! 
di jamin puas hati!!!


No comments:

Post a Comment