~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, April 16, 2011

aku dah ok

hehe...
=)
aku dah ok dah..
lepas nangis ngan abah n luah ape yang terbuku kat hati ni..
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... aku dah rasa lega sikit..
haha
tu la.. betul kata abah.. tak payah nak pikirkan pasal orang lain
orang tu bukannya pikir pasal kite pon..
buat ape nak menyemakkan pikiran pasal orang lain..
hal kite pon belom selesai lagi..
sudahsudah la duk kusutkan pikiran tuuu..
hurmm.... betolbetolbetol...
ok!!! sekarang aku dah taknak pikir dah..
jadi kuat fifi!!! oh YeaHHHHH!!!!!!!
wuuHuuuuuuuuuuu!!!

biar pergi mati la dia nak buat ape pon..
ade aku kisah!!!?
aku tak kisah!!! OK!!!


ok..sekarang aku dah ok..
thanks abah..
hehe.. sayang abah..

abah cakap, fokus kat studi..
minta ngan Allah..supaya dibukakan hati orang tu supaya lembut hati..
memang la kita sebagai kawan, kalo boleh nak ambik tau sume pasal dia..
tapi, tak semestinya kawan kita tu selesa nak share benda dia ngan kita..
sebab tu la kot, dia jadi macam tu..
so, abah cakap.. biar je.. buat tak tahu
kalo dia nak share, share je laa
kalo taknak, nak buat macam mane kan..

betol tu abah!!! Setuju!

so sekarang ni fokus kepada pro exam!!!
gud luck for pro exam..
studi blom start agi ni..
insyaALLAH..malam ni nk start..
1st thing to do is.... susun notes untuk soalan spot..!!!
gO gO gO... Aja! Aja! Aja! Fighting!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment