~~~annyeonghaseyo~~~

Monday, April 25, 2011

kurrrrrrrrr.....kurrrrr......

apehal plak tayang purse sendiri pulak ni????

horrayyy!!! hari ni dapat keluar daripada uitm..
dah macam penjara dah duk dalam uitm.. takleh nak keluar.. (kejam giler ayat disitu)
dah masuk seminggu aku tak keluar memanjakan diri.. huish!!! dasatttt!!!!
nasib baik hari ni, tertunai jugak hajat aku nak keluar...

hari ni, hanis n zati... bawak aku keluar..
pergi makan kat restoran feveret zati
apalagi kalo bukan AMIN THAI!!!
haish zati nih..!! tapi memang kena la pilihan si zati tu, sebab... dalam banyakbanyak kedai, kedai tu jek yang best.. nasib la amin thai.. tiap kali litorang keluar makan, ko jugak yang kitaorang serbu..
haha!!!

ha! da lepas makan tuuu.. perut memang takleh nak cakap apalakan.. 
dah kenyangkenyang kaw punya!  teroverdose bagai!!
so, kitorang pon decide laa.. alangalang keluar, lebih baik gi release jap kat manemane luuu
jarang dapat peluang macam ni..
bayangkan betapa susahnya nak keluar gi jalanjalan kalo takde kete ( abah nak kete.. hihi )
nak dijadikan cerita, kitorang decide la pegi tasik kat shah alam tuuuu

sampai kat sana.. masyaAllah.. cantik sungguh ciptaan Allah..
mase tu baru lepas hujan, memang cantik giler la kat tasik tu..
tasik yang luas terhampar, orangorang yang sedang kayak.. 
taklupa jugak yang tengah be'romance' ( part ni paling sadis!!!)
DANDANDAN..... besfren aku, kurakura 
sebab tula aku letak tajuk entri ni kurrrrrr..... kurrrrrrrrr.....
hehe

syok giler main ngan kurakura (emm.. kurakura ker??? ker labilabi??? ade aku kisah???? )
tengah syoksyok main ngan kurakura tuu
ade sorang abang ni datang
"eh, korang nak bagi makan kat kurakura?? ade keropok lebih ni.. ambik la"
hihiii... sume dah buat muka macam ape dah..
seronokkkk...!!!
apelagi.. macam orang ape bagi makan kat kurakura..
heaven gilerrrrr!!! bagi kat sana. bagi kat situ.. kat sini pon.. main tabur jek
tetibe.. PLUP!!!
hah!!! mende tuuu????
ARGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
purse aku jatuh dalam tasik..

gelabahgelabah!!!
purse tuuuuuuu.... JATUH DALAM TASIK!!!!
OH NOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
tuluntuluntulun...!!! panggil abang tadi.. cepatcepat!!! panggil abang tadi..
eh eh eh eh!!! ade orang kayak!!! cepat panggil suh ambik!!!
tolongtolongtolong...!!!! purse jatuh!!! tolong ambikkan!!!!

emmm.. tapi saya ni orang baru.. emmm... saya cuba ek..

tolong la.. tolong laaa.. huhuuu..

eh eh eh!!! sabarsabar.. kang tak pasalpasal ngan saya jatuh sekali..
rilek ek rilek... saya cuba saya cuba

janganjangan!!! jerit aku ni pulak bila nampak jer si kurakura nak gigit purse aku..
kalau dibawak lari nyer purse aku, tak ke haru tuuu 
ruparupanya,
si kurakura kat dalam tasik tuh, semangat nak tolong naikkan purse aku...
alahai.. baik hati sungguh kurakura tasik shah alam ni..
tergelakgelak nengok gelagat kurakura
fall in love la gua sama luuu

berusaha orang kayak tu selamatkan purse aku...
tepis punya tepis..
selamat jugak purse aku
fuuuhhhhhhhh legaaaa
terimakasih terimakasih... orang kayak

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
kelakar giler kitorang tadi
lepas tu terus blah balik kolej...
taknak dah duk lamelame kat situ..
jummm balikkkkk

P/S--> kalau nak pegi tasik, jangan bawak purse ok!!!! henpon ponnnn!!!! jangan jangan jangan !!!! jangan bawakkkkkkkk!!!

hohohoho````

No comments:

Post a Comment