~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, April 10, 2011

pro exam

haish... 
uih! mengeluh pehal derrr...
arghhh..!!!! tidakkk!!!
ape yang tidak ni??? huish x paham aku!!!
aku da nak pro la wei!


notes yg bertimbun2 tu tak taula camne..
huhuuuuuu...
bayangkan ape yang aku blaja 2 tahun sudah..,dalam masa 3 hari tu jer exam aku.. sume benda nak tanya time tu..!!! boley paham tak perasaan aku sekarang ni???
BAYANGKAN!!! soalan apa yang akan keluar, sume tu rahsia.. xde sape tahu..
ala..rilex la derr..tu pon nak kecoh..
tarik nnafas panjang2.. hembusssssssssssssss... tarikkkk... hembussssss.. tarikkkk.... hembusssss....!!!
cissss!!! arghhh...tak boley tak boley...!!!!
dah la!!! ape yang penting!!! kerjasama~~~~ (nada wonderpet).. hisshhh!!! mainmain lagi ek..!
heheeee...takdetakde..
strategi aku sekarang ni!!!  STUDY SMART!!! 
huh! studi smart apekebendanye...tak sampai sebulan lagi niii...
huhuuuu....
takpetakpe... studi jek.. insyaAllah boleh... 
buat ape yang termampu.. jangan push sangat.. kang tak pasalpasal, nak dekat exam jatuh sakit..
tak ke harubiru tuuuu....
insyaAllah... yakin dengan Allah... sekarang pon tengah berusaha.. dan teruskan berusaha..
yang lainlain tu serahkan pada Allah SWT..
Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan oleh-Nya... AMIN...
Tawakkaltu'alallah....

P/S--> FIFI!!!! AJA! AJA! FIGHTING!!! YAKIN BOLEH...!!! (^_^)















No comments:

Post a Comment