~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, December 4, 2011

bila hujung minggu.

hai. (^_^)

aku suka hujung minggu.

tapi aku tak suka...bila hujung minggu, aku sorang-sorang kat umah. takde aktiviti nak buat.

planning nak balik kampung. tapi, tiket bas tak sempat beli & tak berbaloi balik untuk dua hari. so, postponed balik masa cuti doploh lima haribulan doblas nanti. akibatnya, aku terkontang-kanting (betol ker aku tulis ni? ah lantak la.) kat umah ni keseorangan. bukak laptop, tengok fb. tutup laptop, bukak balik laptop, blog walking. tutup laptop, pegi makan. bukak balik laptop, jengok fb lagi. haish! life aku arini ZERO! huh. (--_")

hati ni teramatlah meronta-ronta nak keluar pegi shopping(walaupon aku ni bukan la shopaholic sangat pon). nengok an member-member shopping macam incik JPA baru jek masuk an duit semalam, rase jeles tahap cipan ngan dorang. tapi realitinya, incik JPA tak masuk an lagi duit, atm pon kering-kontang dah. abah aku pon dah sekat duit poket sebab boros belanja. nasib.nasib. (T_T) abah, sesungguhnya anakmu ini tidak bersalah. tetapi kos sara hidup disini teramatlah tinggi nilainya. janganlah disekat duit poket anakmu ini. pleaseeee.

arghhhh. please someone take me out from this house for one day only! nak keluar pegi shah alam. tengok SAF (SukanAntaraFakulti). rindu giler masa year 1 & year 2. tak pernah miss pegi sokong budak-budak medik main SAF. tapi, year 3 ni..rasa macam tak berkesempatan jek nak pegi tengok & sokong dorang. sory. (-_-) arghhhh!

so, ape keje aku di hujung minggu ni? karok! yes! alang-alang umah kosong an. ambik kesempatan la karok sepuas-puasnya! hahaha! (^^,)

hajat dihati nak abes an tengok citer korea yang aku stop kat episod lapan tu, tapi takde keinginan la pulak. bukak citer tu jek, mesti tak boleh nak feeling. so, better tak payah tengok la an. betol tak? lepas tu, bukak pulak RunningMan. layan la kejap.

dan. sekarang ni. tengah duk blogging la pulak. haish. (--.")

pegi tido la. esok nak pegi hospital, clerk patient!

nite PEEPS!

No comments:

Post a Comment