~~~annyeonghaseyo~~~

Thursday, December 1, 2011

saya nak sangat...

hai. (T_T)

saya sedey. sebab? dah banyak kali plan nak pegi tengok movie, tapi tak jadi. dah lama tak tengok movie. hari tu plan nak g tengok breaking dawn, tapi last-last tak jadi. takpe laaa. padahal dalam hati meronta-ronta nak pegi tengok. tapi nak buat macam mana takde sape sudi temankan nak tengok. semua ada hal. tak kisah la.

lepas tu merancang nak tengok movie ombak rindu pulak. dah lama dah tunggu movie tu. adaptasi daripada novel tuuuu. da siap-siap plan nak pegi tengok first day movie tu kuar, terpaksa pulak cancel. sebab? tetiba ade kelas. ingatkan nak tangguh, tengok next time. ada la lagi harapan nak tengok an. terbayang-bayang dah jalan citer movie tu.

sekaliiiiii.......hmmmphhh. argggghhhh!!! dah fedap dah! taknak tengok lagi dah!

tetibe rase nak nangis. aku dah la peminat tegar novel an. sekali mood dah spoil! dah taknak tengok lagi dah! huhuhuhuuu. nak nangis niiii. serius!

p/s-->saya tak suka bila saya kena nangis tanpa suara dalam toilet.


TETIBA!!!

plan bertukar! kelas arini cancel! pukul 3 setengah pecut pegi OU. nasib baik sempat tengok show pukul empat setengah!!! uwaaaaaaaaaaaaaaa. terharuuuuu. (T_T)

sape cakap dah taknak pegi tengok lagi dah? memang tak la an. tu just quote compensatory mechanism. haha. klaka an?

p/s-->saya puas hati dapat tengok movie ombak rindu. terimakasih. (^_^)

No comments:

Post a Comment