~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, February 19, 2012

hai. (^_^)

penat memikirkan soal hati dan perasaan ni. hurmmm?

hati ni susahkan nak menerima someone? susah! terlalu susah!

kalau kita dah tak suka tu..tak suka la!

tapi...orang-orang sekeliling still tak paham yang hati kita tak boleh nak terima orang tu.

bukan aku tak pernah cuba, cuba la jugak bukak an hati ni..tapi...tak boleh! haish! susah.

mungkin hati aku tak yakin dan belum yakin untuk orang tu.

but, one fine day..who knows???

wallahhualam.

adakah aku terlalu takut dengan risiko yang akan berlaku di kemudian hari? ya! memang betul! aku takut. tapi...aku berhak untuk takut! aku tak sanggup nak ambik risiko yang tinggi dalam hal ini!

biarlah...ini yang terakhir dan yang terindah.

p/s--to be continued!

No comments:

Post a Comment