~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, May 7, 2011

exam dah abes!!! walaweiiiii!!!!

hai..!!! excited giler da abes exam!!! wooohoooo!!!! *speechlesss* (eleh!!! speechless la sangat)



nak storimori, tapi banyak sangat! taktau nak mula dari mane..
hurmmm??? nak start dari mane ek? 
ha! 1st day exam!!! sape setuju??? bace laaa..!!! hahaha!!!





1st day exam, 3 may 2011
pagipagi lagi aku dah bangun dah
semangat nak jawab exam tuuu (emmm..pagi la sangat)
1st paper pukul 9-12, SAQ (short-answer-question) paper
after lunch, 2nd paper pukul 2.15-4.15, PBQ (problem-based-question) paper
habes 1st day exam!!! 
malam tu..bekerjakeras untuk next day exam

2nd day exam, 4 may 2011
aku dapat sesi pagi untuk OSPE (objective-structured-practical-examination) & OSCE (objective-structured-clinical-examination) paper
pukul 8.30-12.00.. lame giler kan??
pukul 8 tu dah kena kuarantin dah
hohohoo
habes exam pukul 12 tuu, terus blah 
lunch & then balik kolej
raserase ape yang aku buat???
ofkos la TIDOOOO! (semayang dulu k!)
haha!!
masuk asar baru bangun
heaven giler tido!
lena la tido coz, exam yang heavyheavy da abes!!!
woohoooo...
malam tu struggle buat latihtubi untuk next exam
cayalah!!!

3rd day exam, 5 may 2011
exam 'tembaktembak'
haha
MCQ (multiple-choice-question)
ade 2 part, MCQ1 60question pukul 9-11... MCQ2 80question pukul 2.15-4.55
yang ni aku dah sediakan peluru M16, so nasib baik kena..nasib tak baik (wallahualam)
haha 
malam tu aku practice buat essay..
untuk ape??? check it out!!!

4th day exam, 6 may 2011
exam ni paling aku suka
kejap je, pukul 9-10
haha
EMJ (ethical-medical-jurisprudism) paper
ha! semalam aku duk practice buat benda ni la
alhamdulillah... 

finally!!! last paper aku abes jugak..  

(to be continued..........)

No comments:

Post a Comment