~~~annyeonghaseyo~~~

Wednesday, September 21, 2011

1st day-lagu yang anda dengar hari ini.

hai. (^_^)

pertama kali buat benda ni. EXCITED!!! 1st day...memang la excited. tengok la hari-hari seterusnya, berjaya ker tak?  (^_^). mintak-mintak boley habiskan challenge niiiii. hOhOhO. (~ ~)

ha. ni la lagu-lagu yang aku dengar hari ni. enjoice!!!

1-california king bed_rihanna ( more than 10 times today!!!)
2-moves like jagger_maroon 5
3-skycrapper_demi lovato
4-love you like a love song_selena gomez
5- i wanna go_britney spears
6-insomnia_craig david
7-louder_charice
8-rolling in the deep_adele
9-rabiosa_shakira ft el cata
10-it's all about him_auburn

memandangkan aku ni suka giler ngan rihanna, so tiap-tiap hari aku dengar latest song from her. "california king bed". tak terkecuali hari niiiii. once latest song from rihanna kuar jek, aku mesti dan pasti akan dengar lagu tu continuously, tanpa henti okayyy!  hehe.

aku ni  memang suka music giler-giler. kalo tak silap aku, mase umo aku 5 tahun, aku dah boleh hafal lagu-lagu Dato' Siti!!! ha. terer tak aku. aku ni jugak suka menyanyi. tapi untuk diri sendiri jek. dulu-dulu adelaaa masuk nasyid, jadi solo nasyid. mase tuu umo 11 ker 12 tahun. dah masuk sekolah menengah tuuu, dah tak aktif nasyid dah. sebab nasyid mase tuuu di dominasi oleh budak-budak laki. hampeh!

sekarang ni aku still suka menyanyi. menyanyi dalam bilik. kadang-kadang tu gi karok kat redbox, sunway. ni memang aktiviti geng kitorang after exam! wajib pegi after exam! dalam bilik air pon ade. ha. ni paling takleh blah. housemate aku bengang giler kalo aku mandi sambil nyanyi-nyanyi niii. gerenti. mesti lame giler laaa. haha. soryyy. (^_^) kalo kat umah pon, same jek!

ok. ape ntah aku merapu niii. just nak gtaw pasal 1st day-lagu yang anda dengar jek. tetibe terselit citer laen pulak. (^_^)

p/s--> hari ni dapat peti ais baruuuu. tak sabar!!!

No comments:

Post a Comment