~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, September 25, 2011

day 4-benda yang anda buat bila sorang-sorang.

hai. (^_^)

aku kalo duk sorang-sorang, aku suka mengelamun. aku akan pergi sejauh mane aku nak pergi dalam lamunan aku tu. kadang-kadang sampai ke New Zealand, Australia, UK, Korea dan banyak tempat lagi la aku pergi. walaupon aku tak pernah pegi overseas, tapi aku pernah tengok la macam mana tempat tuu melalui movie, gambar-gambar yang member aku ambik..so, daripada situ aku buat imaginasi aku sendiri. kadang-kadang tuuu sampai kawan aku datang duk sebelah pon aku still tak sedar. sampai kena ketuk-ketuk meja ngan sergah dulu baru sedar. lepas tu mula la cover, bagi alasan..tido sambil bukak mata laaa, tengah duk pikirkan sumtin laa. apa-apa hal je laaa.

ada tu aku akan baca novel jugak. yelaaa. dah duk sorang-sorang takde nak buat ape. aku layan je la novel-novel tu. at least terisi juga masa kosong aku waktu aku duk sorang-sorang tuu.

ha. yang ni memang takley blah. aku kalo dah duk sorang-sorang kat dalam bilik tuu, aku suka nyanyi, bak kata orang putih "lets the party begin!!! its show time!!! karaoke!" aku akan buka lagu kuat-kuat sampai volume dah tak boleh nak pusing dah, then aku akan nyanyi kuat-kuat, feeling habes! lepas tu aku menari-menari macam orang hape dahhh. hohohohoh. sungguh tak senonoh anak dara berperangai macam tu an??? haish.

tu je kot rasenya benda yang selalu aku buat kalo aku duk sorang-sorang.

P E A C E

No comments:

Post a Comment