~~~annyeonghaseyo~~~

Tuesday, September 6, 2011

ADAM-->HAWA

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
•.♥• WAHAI KAUM ADAM..Jika benar kau kasih & cintakan seorang HAWA itu
•.♥•Bawalah dia ke jalan Allah
•.♥•Nasihatilah dia
•.♥•Perbetulkan kesilapannya
•.♥•Jagalah dia dgn baik
•.♥•Kasihanilah dia
•.♥•Lindungilah dia
•.♥•Berilah kasih syg padanya
•.♥•Hargailah dia
•.♥•Ucapkan terima kasih atas kelebihannya
•.♥•Bersabar dengannya
•.♥•Terimalah & cintailah kekurangannya
•.♥•Jd IMAM terbaik & redhalah padanya ♥♥♥♥
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


‎"Aku terima nikahnya si dia binti ayah si dia dengan mas kahwin RM..."Bunyi macam senang? Nah ni makna sebenarnya..

Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibubapanya,apa saja dosa yang si dia buat,dari dedah auratnya sehingga tinggal solatnya,aku tanggung & bukan lagi ibubapa si dia..Dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak ku,jika gagal maka aku fasik,dayus & aku rela masuk neraka & malaikat Zabaniyah melibas badanku sehingga pecah..

 :: from page Ustaz Zamri ::

✿~ Siapakah wanita cantik itu ?
 
✔ Dia melukis kekuatan melalui masalah .
✔ Dia tersenyum saat tertekan .
✔ Dia tertawa saat hati sedang menangis .
✔ Dia tabah saat dihina .
✔ Dia mempersona kerana memaafkan .
✔ Dia mengasihi tanpa balasan .
✔ Dan Dia bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi .
 
~> Jadilah wanita cantik itu 
(^_^)

★•.•´¯`•.•★ 
Ketika Jatuh Cinta ♥... 
nescaya rasa cinta itu akan ALLAH tanamkan dalam diri kita berdua..tugas pertamaku bukan mencari dirimu tetapi mensolehahkan diriku yang hina ini..sukar untuk mencari soleh dirimu andai solehahku tidak setanding dengan kesolehanmu..sejauh mana pun kita kini, andai berjodoh kita pasti akan bertemu jua..
insyaAllah.
★•.•´¯`•.•★

No comments:

Post a Comment