~~~annyeonghaseyo~~~

Thursday, September 29, 2011

day 9 - perasaan anda hari ni

hai. (^_^)

perasaan aku hari ni. hepi! yes ofkos! in our life, we must always hepi so that our day will be full wif happines! sape setuju??? bace sampai habes! hihihihikkk.

okai. sini aku citer. nape aku hepi hari ni. sebab aku boleh buat macam-macam yang aku suka! hari ni aku dapat maen netball puas-puas. dah lame tak bersukan. sejak nak diadakan sukan antara posting seminggu jek lagi ni, makin gigih aku turun berlatih. okayyy. tak berapa gigih sangat sebab baru dua kali jek pon turun court untuk practice. haritu main volleyball, hari ni main netball pulak. haish! gasaklah main ape pon..aku bantai jek. aku ni memang jenis yang boleh jek kalo nak main, reti tak reti tu laen citer okayyyy. so, tulah dia sebab aku hepi hari ni. sebab aku dapat main netball puas-puas. korang tak hepi ker kalo dapat maen game yang korang suka puas-puas? mesti hepi an? so? hepi lah.

tapi ade satu lagi perasaan aku. tak suka! perasaan ape tu? tak suka? kat sape? hurmmmm. sape-sape jek la. malas pulak nak citer.

hurmmmmmm. nak kena citer jugak ker? okay la..okay la. meh aku citer.

aku tak suka ngan 1 guy ni. bukan tak suka maksudnya benci, tapi tak suka dia punya behaviour yang ntah ape-ape tu. lepas tu, housemates aku ni pulak suka kenenkan aku ngan guy tu la pulak! rimas aku. huh. aku okay jek kawan ngan dia, not bad la jugak. tapi..ntah laaa. tak tau nak cakap ape. maybe sebab dulu dia pernah jadi bf kawan aku, then lepas tu break. aku tak kisah kalo ade sebab munasabah an, tapi ni tak. just sebab ade orang-orang cakap yang kawan aku macam itu la..macam ini la.. then dia wat decision nak break. halooo. dia sepatutnya dengar daripada dua-dua belah pihak, bukannya sebelah pihak jek. wateva la! malas nak layan. maybe , sebab tu jugak kot aku tak berapa suka kat dia. suka mainkan perasaan kaum hawa. cisss! dah la tu kawan aku. sanggup dia buat camtu!

so, jangan cuba cari pasal ngan kawan-kawan aku okay!

dah la penat la hari ni. wahhhh. terasa hari ku sungguh bermanfaat!!! i'm sooooo hepi!!!

No comments:

Post a Comment