~~~annyeonghaseyo~~~

Monday, September 26, 2011

day 5 - status anda ? relationship anda?

hai. (^_^)

aku. single. fullstop.

aku tak tau la nak cakap macam mana. bukan tak suka kat orang lelaki ni. jangan kau..tak normal tau..tak suka lelaki. haish! simpang malaikat 44! tapi aku dah nekad. taknak kapel. so what?

time aku skola dulu-dulu ade la aku kapel-kapel ni. tapi dah abes skola, after spm tuuu aku dah stop kapel-kapel bagai ni. konon-konon nak buka hidup baru la. taknak dah ade relationship ngan sape-sape. nak jadi budak baik yang putih suci bersih, sesuci sebersih tepung gandum. apehal pulak tetibe tepung gandum ni? tepung jagung taknak? hihi.

so, kesimpulannya aku single. bertahan jugak aku single sampai sekarang. tu laa, niat nak kena ikhlas..baru jadik. betol tak? sejak aku masuk asasi sampai aku masuk medic ambik degree, 3 tahun lebih aku tak kapel. ko hadeee?? hOhOhO. satu pencapaian yang amat bagus. excellent! member-member aku semua tak caye aku single. yelaa. dulu kemain aku kapel, dah kapel clash pulak tuu. lepas tu kapel balik. huish. aku pon tak tau ape kena la aku mase aku skola-skola dulu tuu. dah tu yang minta clash nye sape lagi kalo bukan aku. tu yang sedap kapel clash, kapel clash tuuu. tapi nasib baik aku ni jenis yang cepat sedar, sempat lagi pikir baik buruk sifat aku macam tu. so aku decide nak cuci kaki. dah taknak jadi macam tu lagi. susah hidup weyyy. semua ex aku dulu pon, okay lagii. still hepi-hepi.

kalo single, takde relationship la kan??? haha. senang keje. tapi, agak complicated sket la relationship tuu. tak tau nak describe camane. sebab aku dah tekad nak abeskan study dulu baru nak ade relationship ngan sape-sape. buat mase sekarang ni, kalo nak ke arah kapel tu...tahan-tahankan lah diri tu. jadi teman tapi mesra (TTM) pon dah cukup. betol tak??? hehe. (^_^)

ok la. dah cukup untuk hari ni. bubye!

No comments:

Post a Comment