~~~annyeonghaseyo~~~

Tuesday, September 27, 2011

day 6 - tiga perangai burok anda

hai. (^_^)

hari ni task yang paling susah. sebab aku tak tau ape perangai burok aku yang burok. eh? macam pelik jek bunyi. ah. ape-ape jek laaa. oke. sekarang ni tengah tunggu 3 perangai burok aku. tadi aku suruh member aku state an. ye laaa. aku mane tau ape perangai burok aku. hurmmmmm??? sekarang ni tengah pikir, apalah gamaknya member aku tulis pasal perangai burok aku tuuu. tengah kira detik ni. aku bagi 5 minutes kat dia. waiting. waiting. waiting.

1 minute.

2 minutes.


3 minutes.



4 minutes.




5 minutes.




ha! da ade dah. jum kita lihat 3 perangai burok aku. hish! tetibe cuak! (~_~)

1-selalu simpan dalam hati kalau tak puas hati. hurmmm??? terpikir jugak. betol la tuu. aku ni kadang-kadang kalo dah terasa ker tak puas hati ker, suka pendam lama-lama. lepas tu bursttt!!! pernah la jugak sekali tu yang jadik macam ni, mase year 1, ngan kawan-kawan aku. lepas dah terhambur semua perasaan tak puas hati tu, masing-masing semua jadi awkward. ambik mase jugak la nak back to normal. tapi sekarang semua da setel dan kitorang pon dah kenal hati masing-masing, so everything is fine rite now! we're happy family rite now!.

sebab tu aku prefer simpan jek dalam hati, lama-lama okay la. alah..small matter jek pon. kalo takde orang korek or gali balik citer tu or saje jek nak panaskan balik citer tu..benda tu akan hilang macam tu jek. dah tak ingat dah. lagipon aku ni jenis yang cepat lupa pasal terasa hati ker tak puas hati ker. kalo tak puas hati or terasa hati, memang aku akan simpan dalam hati lama-lama, and sampai satu masa..aku akan tak ingat benda tu pernah berlaku kat aku.. then, benda tu jadi macam tak pernah jadi kat aku. jadi 0-0 la. jadi everything's fine. korang faham tak apa yang aku cuba sampaikan ni? kalo tak paham korang pegi minum ais banyak-banyak. apa kaitan dengan ais dengan paham ke tak paham, korang jangan tanya aku ok.

tapi memang tak dinafikan aku ni memang jenis yang suka simpan dalam hati. THAT IS SO TRUE! *buroknya perangai~~~

2-kadang-kadang malas nak basuh or cuci pinggan cawan yang telah digunakan. (nakal an?) okay. burok perangai. kat sini aku bukan malas, tapi tak sempat. tak sempat...? ye ke? hehe. (^_^) ade la sket-sket malas tu. sebab tu la aku suka beli mug banyak-banyak. lepas aku minum, kalo malas nak basuh..aku ambik jek mug lain buat minum. bila dah tengok mug tu makin berkurang, barulah tangan aku yang kecik molek ni rajin nak basuh-membasuh ni. hehe. to all my housemate, sorry for my bad behaviour. okai. lepas ni janji..cuba dan akan basuh mug or pinggan as soon as habes makan. sorry gurlssssss.

3-aku ni jenis yang perasan!!! perasan? aku rasala aku punya perasan dalam situasi bergurau. macam mane tu? tak paham jugak apa yang dimaksudkan dengan "perasan dalam situasi bergurau"? tak boleh nak cakap apa laaaa. *guna loghat kedah* tapi memang tu la aku. aku tak tau nak describe camane. tapi aku memang jenis yang macam tu. terima lah aku seadanya okai. hihi. okai aku bagi contoh laa.

katakan hari tu aku pakai baju lawa la an, lepas tu aku pegi la mengendeng (korang paham tak makna menegndeng tuuu? macam show off laaa)  kat mane-mane jek la kawan aku. then aku akan tanya dorang. "lawa tak baju aku". belom sempat kawan aku tu jawab, aku dah jawab dulu dah."lawalah..mane boleh tak lawa. baju mahal niiii. hehe." sambil buat muka tersengih-sengih cam kerang busuk, then kacau-kacau sket kawan aku tu..then blah. jangan tanya aku camane aku kacau kawan aku, sebab aku pon tak tau nak describe macam mane. kawan-kawan aku jek yang ade experience kena kacau ngan aku.

apekena la ngan aku malam ni. keling punya ayat! ape-ape jek la ek.dah tak larat dah nak tulis. hOhOhO. ngantuk dah. nite uolssss!

No comments:

Post a Comment