~~~annyeonghaseyo~~~

Friday, May 20, 2011

nak masuk hutan!!!

hai... (^_^)

maybe dalam seminggu ni aku tak online & tak update blog.
why???
mesti semua orang curious nak tau kan???
poyo jek. macam ler ramai sangat follower.
dushhh!

hehe. actually.
aku ade program elektif kat hutan bentong.
kenong rimba.
3 hari 2 malam aku kat sana.
then, aku stay shah alam kejap.
nak siap kan elektif tu laa.
so, jangan miss i sangat sangat tau.
i'll be back!!

meh aku citer pasal group elektif aku.
sebulan tau buat elektif ni.
group aku ade 5 orang.
sorang laki. 4 pompuan.
aku, cima, far, paim & muiz.
tapi kitorang masuk hutan 6 orang.
muiz nak bawak sorang member dia.
takut lerr tuuuu sorang sorang laki.
kikikikih. nakal tak aku???
sory beb!

so, ape yang aku buat kat dalam hutan tu?
buat kajian pasal herba.
eleh. tu 10% jek kot.
hehe.
kenapa?
sebab kitorang pergi nak tengok keindahan flora dan fauna kat hutan di Malaysia ni.
kitorang nak pergi masuk gua.
banyak woo gua kat sana. nanti aku ambik gambar banyakbanyak k.
lepas tu kitorang akan ade night walk.
pancing ikan. jungle trekking.
pendek kata. banyak la aktiviti untuk kitorang kat sana!

tapi....
tujuan utama program elektif ni adalah nak bagi kita exposed pasal macammana nak buat research.
sebab tu kitorang ade masukkan pasal kajian herba tuuu.
seronok seronok jugak. herba jangan lupeee.
hihi.

program ni jugak salah satu....... orang cakap ape ek?
ha! cuti cuti malaysia!!!

cuti cuti malaysia???
yela. sepatutnya kitorang cuti time ni after pro-exam aritu.
tapi program elektif ni perlu. wajib. untuk melayakkan kitorang masuk clinical year.
daripada situ la kitorang dapat pengalaman macamana doktordoktor buat research.
so that, kalau nak buat research after this takde la blank sangat kan.
haha.
pikirpikir balik. best jugak masuk hutan ni.
(^_^)

 doa kan aku selamat kat hutan tu ek.
sebenarnya dah lama tak masuk hutan.
tu yang rase cuak sikit tuuu.
sikit jek tau!

ok la papehal, nanti aku storimori lagi pasal ni ek.
mane tau ade pics menarik ker?
ha. tungguuuu tau.

p/s--> tak sabar nak pegi shopping ngan geng group elektif. nak g beli barangbarang untuk masuk hutan. Ho YeaH!!!

No comments:

Post a Comment