~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, May 8, 2011

sweet escape

hai..
meh aku sambung storimori aku ok! *winkwink*

abes jek paper last aku tu
terus blah daripada exam hall
aku gi pekena roti canai luu
dah lama mengidam beb
terpakse laaa
lepas tu, terus gi serbu JJ bukit tinggi
tau tak buat ape kat sane???
ofkos la tengok muvi..
haha

aku pegi ngan min n zati
sampai kat sane kul 11 lebihlebih sket
tautau jer kitorang dah kempunan tahap gaban nak tengok muvi
terus dapat masuk pukul 11.30
dapat pulak tengok citer yang memang di'planning'
cuteka-cuteka citer ape???
ni haaa!!!!!
memang best giler laa...
sebenarnya fast n furius yang seblom ni aku tak tengok pon (blom tengok,,,, otw nak tengok la ni)
tapi still boley ikot jek citer tuuu
diye punyer sambungan citer tu takde la obvious sangat
kalo sapesape tak tengok muvi yang seblom ni pon, still boleh ikut (aku la tuuu)
aksi habis la citer tuu..
komen aku --> fantastic!!! unexpected!!! (hiduphidup kena tipu!!! cissss!!!)
bab ni paling tak boleh tahan
taksangka langsung jalan cerita diye macam tuuuu
kalo nak tau ape diye...kena la gi tengok sendiri!!!
haha!!!

da abes tu.. terus berkejar balik kolej
maka bermula la sesi merehatkan diri sepuaspuasnyer
dahla rumet meghilangkan diri untuk sementara waktu
apalagi!!! bilik ini ana yang punya!!!
huahuahuahuahua!!!

malam karang kitorang  ade rancangan lain pulak..
hihiii..
stay tuned!


p/s : selepas ni 'kitorang, merangkap fifi (aku), zati, min... akan ditukarkan kepada kata ganti nama, 'TRIO'.... ok!

No comments:

Post a Comment