~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, May 14, 2011

yeay!!! result da kuar!!!

hai (^_^)

akhirnya, result yang ditunggu tunggu seminggu after exam aritu da kuar.
cuak. cuak. cuak.cuak.

semalam aku otw balik kelantan.
kelantan!!! here i come!!!
pagi tu buat rileks jek.
pagi pagi lagi aku bangun (pagi la sangat)
pergi breakfast kat hotel ngan zati
fuyyyo! breakfast kat hotel!!
takdela, hotel yang famili aku menginap satu malam jek.
yelaaaa. dah anak diye nii tergedik gedik suh mai ambik kat kolej
banyak barang barang nak dibawa balik.
dan satu sebab kukuh abah dengan rela hatinya datang ambik aku
konon konon nyer lepas ni da tak berpeluang nak datang shah alam.
haha. poyo jek.

ha!
pasal result tu pulak.
aku da sampai kelantan da mase tuu.
just tak sampai kat umah lagi.
tetibe terpikir pasal result.
cepat cepat text zati.

'camane result?'

zati gtau yang diye otw nak g tengok result.
hOhOhOhOO.
cuak giler.
tak duk diam atas kete. 
sikit sikit tengok fon.
sekali tu msg masuk!
ha!

bukak mesej.
bace dengan berhati hati.
gulp!
alhamdulillah...syukur.
aku lulus!!!
macam orang ape da aku kat atas kete tuuu.
tergeleng geleng umi ngan abah nengok.
haish!
tak tau la kalo bukan dalam kete, mau nyer aku terlompat lompat macam orang hape ntah!!!
(^_^)

yeay!!!
lepas ni da masuk hospital
hopital sungai buloh!!!
wait for me okay!!!
(^_^)

yoshhhhh!!!!

p/s--> tahniah min zati anis sya and all my badge friends!!! jum...ramai ramai serbu hospital!!! (^_^)

No comments:

Post a Comment