~~~annyeonghaseyo~~~

Friday, October 7, 2011

abangku yang degil!!!

huh!

degil betol abang aku ni. dah suh pegi klinik tapi taknak pegi. kan dah makin terok demam tuuu. dia tu dulu dah la pernah ade history masuk hospital berbulan-bulan. risau jugak aku kalo penyakit lama dia datang balik. haish!!

tolong la pegi hospital!

tolong la!!!

bukan nya doctor nak buat ape pon. just nak check yang mana patut jek pon. yang takut ngan doctor sangat tu apehal? macam budak-budak! haish!!!

harap-harap demam biasa jek. takde sakit yang serius-serius.

abang aku ni, betol-betol menguji kesabaran aku!

mane adik aku lagi dua orang tuuu. senyap jekk kalo aku tak call. kalo korang bace entry ni, pegi tepon abang korang cepat-cepat. bagi motivasi suh gi hospital. kecoh satu dunia sebab dia taknak pegi hospital, eventhough badan tu dah tak boleh bangun.

takpaham aku dengan orang yang takut ngan doctor niii. haloooo. ni ha. adik ko ni bakal jadi doctor jugak. takut ngan aku jugak ker??? lepuk an? nak ngada-ngada ngan umi abah la tuuuu. eiiii.tak malu.

k la. nak tido. nite.

hope, he will go and see doctor tomorrow.

No comments:

Post a Comment