~~~annyeonghaseyo~~~

Thursday, October 6, 2011

day 15 - kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

hai. (^_^)

kalo dapat rm satu juta?

1. aku nak beli tanah seluas-luas alam, lepas tu aku nak buat sebuah rumah banglo sebesar-besarnya. lepas tu aku nak bina swimming pool, nak buat taman bunga, nak buat rumah 4 musim. dah siap rumah, aku nak renovate bilik aku jadi macam dalam kayangan.

2. lepas tu aku nak kahwin. kalo ade calon laaaa. aku nak buat majlis kahwin yang grand habess! bakal hubby aku tak payah susah-susah nak keluarkan duit. biar aku jek yang tanggung semua. ecececeyyy!

3.aku nak beli kereta sport! hahahaha!!!

4. yang lebih-lebih tuuu, aku sedekahkan lah kat orang-orang yang memerlukan sebagai tanda syukur ke hadrat Ilahi. bukan senang woooooo nak dapat duit satu juta macam tu jekkkk.

so, dalam real life..memang tak la an nak dapat satu juta macam tu. dalam mimpi boleh laaa. so, macam tak best jek buat entry hari ni, sebab dah memang sure takkan dapat nya satu juta tuuuu.

fullstop!


THEN. finally, siap jugak case-write-up aku. alhamdulillah.

tapi...ade satu lagi BIG PROBLEM! next week....aku bedside dengan "you-know-who". ouhhh. scaryyy dowhhhhh! insyaAllah, everything's gonna be fine.

ok. esok kelas start lewat. still dilemma. nak pergi ward ker tak pagi tuuu. macam tak jekkkk. tengok la dulu. tengok mata ni nak bukak ke tak pagi esok. hehe. tak senonoh taw! =P

nite uolllsssss!

No comments:

Post a Comment