~~~annyeonghaseyo~~~

Friday, October 21, 2011

day 30 - hari ke 30.. apa yang berlaku?

hai. (^_^)

sedar tak sedar dah sampai masanya aku mengucapkan selamat tinggal kepada 30 days of  blog challenge. arini last day! sob.sob.sob. (T T)

okay. so arini nak citer ape? banyak benda yang jadik arini.

arini bangun awal-awal pagi(pagi la sangat an), siap-siap terus berdessssupp ker hospital. pergi klinik. bukan sakit ker ape, tapi pergi clinic work. aiii.rajin nampak. hehe. (^_^) sampai klinik lebih kurang pukul sembilan lebih, terus masuk bilik dr Putri. tadi semua budak-budak yang masuk bilik dr Putri ade masalah genetic disorder. kesian aku tengok diorang. kalo tak silap aku, ade tiga kes. 1st-Crouzon syndrome. 2-Cornelia de Lange syndrome. 3-Thalassemia  minor.

tik tok tik tok. jam berdetik. tengok jam dah pukul sebelas setengah. oH.oH. terlupa! arini nak bawak zati pegi klinik. dia ade problem sket. lepas dah mintak permission dengan doc, aku ngan zati terus pegi serbu klinik CTC kat kolej kitorang. sampai jek depan kaunter tuu, abang-mintak-nama-untuk-daftar bagitau, klinik untuk staff ngan student bukak pukul dua. cissssss. pukul dua ade seminar. then decide balik kolej. golek-golek atas katil kejap sambil practise seminar presentation.

pukul dua. seminar presentation dengan dr faisal pasal "common respiratory problems in children". aku 1st presenter, tapi pukul 4 lebih baru start. sebab. doc nak ganti CP yang tak sempat present last week. so..tunggu lagiiii. tik tok tik tok. sampai turn aku present slide, tiba-tiba tachypneic. ah.sudah. apahal pulak niii. time-time macam ni la nak buat hal. dengan kudrat yang ade aku start presentation. first-first tu memang cuak la an. nebes.nebes. lama-lama dah back to normal. alhamdulillah. selesai sudah seminar presentation aku. YeaY!!!

tapi. ade sumtin happened during my presentation. jeng.jeng.jeng. saspen.saspen. hehe. mase last slide, kalo tak silap aku. S (bukan nama sebenar) tanya aku. 'what's Palivizumab?' dengan konfiden nya aku jawab. Palivizumab is the immunoglobulin, monoclonal antibody.' lepas tu, boleh aku buat muka kat situ!!! buat muka ape??? haaaa??? aku pon tak sedar. yer ker aku buat muka kat budak tuuuu??? tapi seriusssss! zati bagitau memang aku ade buat muka pon kat budak tuuu. sorry to say, aku bukan sengaja tau. ianya reflex okayyyy. takde niat pon. maybe sebab dia tu sangat annoying kot dalam posting kitorang. tu yang reflex pon laju jekkk. bukan aku sorang okay yang annoyed ngan dia tu. RAMAI! tapi kitorang dah immune dah. buat tak tau jek. tak tau nape tetibe ter'reflex'. hehe. nasib laaaa. patut la, lepas aku jawab jek soklan tu, aku dengar macam suara 'wooooahhh'. tapi tak tau la pulak tu sound effect daripada reflex akuuuu. haish. dahsyat.dahsyat.

lepas tu. lebih kurang lima setengah, kelas abes terus pergi dinner. balik kolej, golek-golek lagi atas katil.

tadi pulak, baru jek lepas buat kek batik. yummy.yummy.yummy.

tak sabar nak makan kek batik esok. hOhOhOhO.

tu jek la rasenyer.

tiba-tiba rase sedey sebab arini last day 30 days challenge.

k. bubye.


                              

No comments:

Post a Comment