~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, October 9, 2011

day 18 - benda paling mahal yang anda pernah beli dengan duit sendiri

hai. (^_^)

benda paling mahal yang aku pernah beli??? aku rase laaa...satu jek kot. hehe. kedekut nak keluarkan duit sendiri lettewww!!! hehe.

ha. ape benda nya?

henpon aku laaaa!

kalo tak silap aku la, mase aku beli dulu harga fon aku tuuu rm780. sekarang aku rase dah turun harga kot. dah dua tahun setengah kot. lame giler aku pakai fon tuuu.

chop!chop!chop!

rm780 korang kata 'hek''elleh!!?'

haloooo. tu aku beli guna duit 1st jpa aku okayyyy. sungguh bermakna untuk aku yang selama ni asyik duk mengharapkan duit daripada umi dan abah. untuk pertama kalinya dapat pegang duit sendiri dan berbelanja untuk barang yang kita suka. korang ape tauuuu. sob.sob. terharuuu wooo.

dah tu. tunjuk la fon nya. mane fon aku tuuu? nak tengok? tengok kat post ni je la! klik sini!

ok la. dah ngantuk! nak tido.

------------------------------

esok pagi-pagi kena pegi hospital. clerk patient untuk bedside ari isnin. dengan 'u-know-who'. scaryyyyyyyyyy. minggu ni jadi nerd kejap. KENA JADI NERD! so that boley studi dengan betol and teros masuk ke otak!

wish me the best for bedside wif 'u-know-who'

No comments:

Post a Comment