~~~annyeonghaseyo~~~

Friday, October 14, 2011

day 23 - dream wedding

hai. (^_^)

wedding? kawen? tak pernah terpikir la pulak nak wedding yang camane an. hurmmmm? tetibe terpikir sekejap. take five ek!

mula-mula sekali, kena akad nikah dulu. akad nikah nak kena buat kat rumah. baru meriah sikit. lagi satu, aku nak abah aku sendiri yang wali kan..taknak wali wakilkan jurunikah. abah, prepare untuk anak abah ek. hihihi. (^_^)

alhamdulillah. dah selesai tu. aku nak buat majlis persandingan. sekali seumur hidup tuuu. kena plan and buat betol-betol. tak sabar nak tengok rupa angan-angan majlis kawen aku. (^_^) tak pernah terlintas langsung!

first of all, aku bagi korang invitation card dulu. so that korang boleh datang wedding aku nanti. 
welcome! welcome!

okayyyy. now, jum tengok ape yang aku angan-angan kan untuk wedding aku nanti. benda penting nak kena ada sudah semestinya lokasi an. so, aku nak tempat yang macam ni untuk wedding aku nanti.
~~wedding hall~~ 

~~bride & groom~~

nak baju macam ni!!! tapi pakai tudung laaa. haish! mane boleh show off rambut. haram! untuk hubby i jek tau!

ha! yang ni aku nak pakai khas untuk hubby aku jek! hehe. =P

lepas tuuu. apalagi ek.
huish! boleh aku terlupa. cincin kawen mane? aku ni an jenis yang simple. so untuk cincin pon aku ambik yang simple jek la.
yang ni. okay tak?
tak beragak an?
tapi...nak satu ni jek untuk seumur hidup ni. lepas ni dah tak mintak dah. boleh ek?

kasut ala-ala cinderella gituuu.



untuk kek. tak payah la nak melawa sangat an. masuk perut jugak last-last.

since aku ni asal dari kawasan berpantai. so, ofkos la untuk wedding pictures aku nak gambar yang berlatarkan pantai. jum tengok contoh-contoh pose yang sweet and romantik untuk diabadikan dalam kenangan mase kawen nanti.
gambar aku sorang-sorang jalan tepi pantai sambil ditemani buih-buih ombak putih.

jalan-jalan ngan hubby. eleleleee. manja lettewww! awww.

ngan member-member rapat jugak. geng wajib ambik gambar sekali!


sweet an gambar ni.

aku yang ter'over' hepi dapat kawen.

ni konon-konon mase sunset la. romantik nyerrrrr.

 pose belakang macam ni pon nampak romantik!

sweeeeeeeet.

yang ni nampak groom tu gentleman an. pegang tangan bride, bride tu pulak ikut. hihihi.

lepas tu. gambar-gambar tu semua aku nak letakkan dalam satu album BESAR untuk tatapan aku n my lovely hubby!!! then salah satu gambar yang paling romantik and sweet aku akan besarkan, lepas tu aku nak gantung kat dinding berhadapan dengan katil. hihihi. sweet. (^_^)


--------------------------*TOINK! TOINK! TOINK!*-----------------------------

but....who's my groom? 
jangan tanya aku sape, sebab aku pon tak tau. 
tunggu je la 2014 ek. 
nanti aku citer kenapa  perlu 2014??? kenapa tak 2015 ker, 2016 ker.
yang tu sabar dulu ek.



dah abes angan-angan kawen aku. kembali ke alam realiti.

macam mane. tak over sangat an aku punya angan-angan an? so, korang nak wedding korang macam mana?









No comments:

Post a Comment