~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, October 15, 2011

pillow talk with zati

hai. (^_^)

semalam. sambil tunggu baju siap dibasuh oleh washing machine, aku duk la sembang-sembang ngan zati kat bilik rehat kolej. lepas tu terkeluar isu pasal 'that guy'. tak tau la. sejak kebelakangan ini nama 'that guy' asyik meniti jek kat mulut-mulut geng aku niii. aku dah tak boleh nak kata pada dah. suka hati la. asalkan diorang bahagia. so, peace no war.

okay. berbalik kepada kisah semalam. zati ade cakap, kalo betol la benda tu jadi macam mana? aku kalo boleh taknak benda tu jadi. serius aku cakap. aku bukan tak suka kat 'that guy'. macam kawan-kawan aku yang lain jugak. aku suka berkawan. tapi..untuk go further aku tak boleh. tak bermakna aku les.... pulak! aku suka kepada lelaki, itu lumrah la sebagai seorang perempuan. tapi.. amboi.banyak la pulak tapi-tapi! hihi.

aku tak boleh. aku ade komitmen. komitmen kepada diri aku sendiri. aku dah janji ngan diri aku yang aku takkan buka hati aku untuk mane-mane lelaki buat mase sekarang. aku akan buka balik once aku dah grad nanti. dah lame dah aku buat janji ni ngan diri aku. since after spm 2007. tiga tahun setengah tuuu! mane boleh aku mungkir janji. tak baik tau. kalo aku boleh tutup hati untuk tiga tahun setengah, why not aku tunggu untuk dua tahun setengah jek lagi.

mase tu, bila aku dah buka hati aku seluas-luasnya...sape-sape yang datang tepat pada masanya. itu la Mr Right aku! (^_^)

selama aku tutup hati aku ni, ade jek orang lelaki yang aku suka, aku minat..tapi hati aku ni kuat melawan perasaan. so, lama-kelamaan aku akan biarkan perkara berlalu macam tu jek. nothing happen. at last, we end up as friend!

zati tanya lagi. tapi..kalo 'that guy' ade kunci untuk buka hati aku sekarang ni macam mane pulak? tetibe terdiam. taktau nak jawab ape. ade ker? hurmmmmmm. tapi aku rasa tak kot. sebab..ntah la. aku tak rasa 'that guy' serius pon. kawan-kawan aku jek yang lebih. hiperbola semata-mata. takde apelah. 'that guy' tu memang perangai dia macam tu. tak boleh nak kata apa dah. takde. takde. saje jek la tuuuu, nak duga aku. cissss!

zati tersengih-sengih. dah tau dah makna disebalik sengihan zati tuuuu. malas nak layan.

"this ain't the right time to say what's on my mind
and there's no real life at all
someday soon u know where u can find me
feels right, seek me out"



No comments:

Post a Comment