~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, October 16, 2011

day 26 - 15 fakta tentang anda

hai. (^_^)

jum tengok 15 fakta tenatang aku.

1. nama penuh aku nurul afifi bt. azmin. orang panggil aku; fifi. mase kecik orang panggil aku; yupi or nuyu. umi aku panggil aku; nurul. abah aku panggil aku; upi. adik beradik aku dan family terdekat still dengan panggilan mase kecik; yupi.

2.aku lahir pukul 3 pagi kat rumah di kg aku, kg bendang kerian pada 29 jun 1990. umi aku cakap aku la yang paling senang skali nak lahir. duration pain of labour takde la lama sangat.

3.abah aku : azmin b. aziz.

4.umi aku : malklthom bt. awang.

5.abang aku : syahrul azwan azmal (a.k.a yoe). bakal engineer.

6.adik lelaki aku : syahril aiman (a.k.a yea)

7.adik pompuan aku : nurul afzan (a.k. ajan)

8. aku sayang umi, abah, yoe, yea dan ajan!!! SO MUCH!!!

9.aku salah seorang 3rd year medical student UiTM. bakal seorang doktor. doakan aku. insyaAllah.

10.mase kecil aku suka maen pantai. sampai hitam legam kulit aku sebab tengah-tengah hari pon mandi pantai. nasib baek warna kulit sekarang okay. kalo takkkk.

11.aku suka music! dan menyanyi! bakat semulajadi!

12.aku suka baca ngan kumpul novel melayu. english ade jugak, tapi kuren sket! hehe. rak buku aku dah penuh dengan novel, dah tak boleh nak masuk dah. sekarang novel yang aku beli, berterabur aku letak. tapi still kat dalam bilik laaa. jangan wooo letak kat luar, hancussss!

13.aku suka korean drama, movie. kalo tak silap aku, aku start tengok drama korea ni masa aku form three.

14.aku suka minum teh O ais. aku pon tak tau sejak bila. tau-tau jek aku dah suka teh O ais. ak sedar pasal ni pon, sebab setiap kali order air..mesti nak kena "teh O ais satu!"

15.aku suka nasi lemak umi aku. sebab banyak lauk! ade ayam masak merah, ikan tongkol goreng, dan yang paling penting...sambal UDANG ngan SOTONG! perghhhhh! sedapppp!

okayyyy. ade banyak lagi fakta pasal aku. tapi 15 jek yang aku bongkarkan! hehe. saje jek an. kikikihhh. bubye! that's all for tonight.

No comments:

Post a Comment