~~~annyeonghaseyo~~~

Tuesday, October 4, 2011

day 13 - apa yang ada dalam beg duit anda

hai. (^_^)

okayyyyy. hari ni aku nak show off purse aku skali ngan isi-isi!!! amacam ade bran!!! jummmm.ushaaaaaa.

taraaaaa!!! ni la rupa purse kesayangan aku. sape pernah bace pasal purse ni jatuh dalam tasik??? klaka an?


 okayyyy. ni overview side dalam.


first skali...
1-matrik card
2-bank card::bank islam satu kemestian!::BSN::Maybank

3-lesen memandu L n P. dapat lesen ni dah setahun lebih dah. hehe. tunggu nak abes P jek niii tahun depan. lepas tu dah boleh nak naik kete sesuka hati. sekarang ni still dalam keadaan.."rilek dulu..rilek duluuuu. takleh jadi racer agi." tapi..stillll bawak kete macam racer. laju kemain. kalo naik nga abah aku mesti dia cakap "bawak slow-slow la sket. bukan jauh mane pon. takde benda nya nak dikejarkan" hihihiiii. soryyy abah. anak abah memang suka bawak kete laju-laju.

4-IC. ni penting. kalo tak dah kena buang negara dah..kalo takde ic niii.

5-kad rabbit untuk bas rapid. "BIT!!! sekali masuk. BIT!!! sekali keluar. BIT!!!BIT!!! kad rabbit!. beli ni mase duk shah alam dulu. sekarang ni dah tak guna dah. sebab? tak pernah jumpa pon bas kat area sg.buloh niii. hurmmmm?

6-watson card membership. baru jek buat masuk year 3 ni. sebab selalu sangat pegi beli barang kat watson. so..buat jek la. senang!

7-duit! oh duit!!! ade 30 hinggettt jek. dah pokai dah. sape-sape nak belanja??? silakan..
kalo korang perasan la..kat atas tu ade satu kertas warna putih dan satu lagi kertas warna hitam. kertas-kertas tu sebenarnya..8-kertas motivasi aku tuuuuu. jangan maen-maen kooo!

9-kalendar kecik. senang nak tengok tarikh or nak kira tarikh. padahal kat dalam henpon pon dah ade kalendar an. saje jek. 

10-student card punya kupon makan kat MB. dah lama dapat, tapi sampai sekarang tak pergi makan.
sedap ker???

11-tiket movie! aku suka kumpul tiket wayang!!! kalo tak silap aku, aku still simpan 1st tiket wayang yang aku tengok..High School Musical 2.  ntah ape-ape an. 

phewwwwh! lega. dah abes akhirnya aku godek-godek purse aku. takde la banyak benda sangat pon. korang punya purse ade ape? ape yang korang ade tapi aku takde? jummmm...kita compare nak??? hihihi. just curious nak taw. sebab aku just letak benda-benda yang biase jek. hihihihik.

k la. ngantok la malam ni. balik tadi kul 5.30 petang. lepas tu turun padang, pegi maen volleyball ngan futsal. balik umah tuuu ingat nak rehat jap, tapi pegi pulak MYFOM@SYAWAL kat fac medic kampus shah alam. ni gara-gara termakan pujukan housemate aku. hihihi. tapi memang aku ade niat nak pegi pon. haish! balik-balik ingat nak sambung buat case write up. skali penat. lepas ni, nak tido!!! esok bedside pukul 9, okayyyyyyyy!!! have to sleep now!!!

No comments:

Post a Comment