~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, October 8, 2011

day 17 - gambar bilik idaman anda

hai. (^_^)

bilik idaman aku. aku ni dah lama berangan-angan nak renovate bilik aku tuuu. tapi mase dan fulussss tidak mengizinkan..apa boleh buat. hurmmmm.

dulu...mase aku pindah rumah yang aku duk sekarang ni, umo aku baru lapan tahun. tak tau lagi macam mana nak renovate bilik biar sesuai ngan taste aku an. umi aku yang decorate bilik aku. so..aku terima je la seadanya. tapi..bila dah besar sket ni, rase macam tak kena ngan jiwa la pulak. dah banyak kali dah cuba buat bilik tu serasi ngan jiwa, last-last macam ade jek yang tak cukup. nantilah. bila aku dah keje esok-esok, aku nak bilik aku jadi macam apa yang aku bayangkan. haha! (^_^)

kalo la ade orang nak sponsor renovate bilik aku, aku la orang yang paling hepi skali. abah? taknak sponsor ker?

so, jum kita tengok macam mana la rupa bilik idaman aku.

color haruslah PURPLE.


macam ni! katil kat tengah-tengah. LOVE IT.


pencahayaan kena betol! sebab aku suka bilik yang cerah. tapi kena dengan mase laaa. pagi-pagi seHARUSnya la tak terang sangat an. strategi untuk bangun lambat! haha!



lepas tuuu. ade pulak satu wardrobe yang memang special habes laa!


ade la pulak aku nak hias-hias sket bilik aku, so that nampak la comel sket.
ni aku nak letak kat tengah-tengah bilik. so, bila aku bukak jek lampu..bilik aku akan jadi warna purple automatically! weeeeee! suka! suka! (^_^)

kalo boleh aku nak letak TV kat tempat macam ni. LCD TV!!! hOhOhO!!! gempak giler best!!!


untuk bathroom pulak, aku nak yang macam ni!
tapi taknak la yang ade tingkap. haish! scaryyy dowhh!


perghhhh! kalo ade jakuzi lagi best!!!


toilet!


this is my ideal bedroom!
so..how's yours???


special thanks to mr.google for d really nice pics!








No comments:

Post a Comment