~~~annyeonghaseyo~~~

Saturday, October 29, 2011

SuPost'11

hai. (^_^)

dah lama tak menulis. hehe.

hari tu aku ade cite pasal pom-pon aku yang comey an. pom-pon tu untuk SuPost (sukan posting). then, aku kiciwa yang teramat (teramat la sangat an) sebab, untuk dua hari berturut-turut posting aku dapat 1st place, tapi last day SuPost dapat tempat 2nd last. huih. haru betol. sebab ape? ade masalah dalaman sikit between posting member. aku pon tak paham. malas nak pahamkan.

okay. ni jek gambar yang aku sempat ambik.

ni mase tengah tunggu game bola tampar. mulanya nak gi sokong jek, last-last kena maen sebab player tak cukup. nasib baik maen satu game jek.

penat tunggu.
muka macam nak mintak pelempang jek an.

okayyy. ni yang paling tak tahan. aku masuk game gusti lengan. dan game tu tak fair untuk akuuu!!! korang judge la sendiri lepas tengok gambar kat bawah ni. huh.

okay game start.
still boleh tersenyum lagi.

ni dah kira lama bertahan.

finally, jatuh jugak.

huhu. :( sob.sob.

aku ade jugak maen game lain.

ping pong. 
tapi ping pong tak dapat ape-ape pon. dah lame tinggal, skill dah takde dah. huhu.

netball.
dapat naib johan. kalah sekali out of 4 game.
yahuuuuu!


okayyy. ni last day SuPost.
ambik gambar dulu before maen baling selipar.
gO piNgu gO!!!

housemate-housemate aku yang comey. tapi anis, rara ngan biela not in pics. sory. :(

 min dengan muka cumelll! (^_^)

aina hOt!

siti the striker!

zati the legend!


tapi lepas maen satu game, dah jadi macam ni dah kaki hah.
melecet! 
tu laaaa. sape suh tak pakai kasut? kaki ayam lagi!
kan dah melecet.

ni game baling selipar (L)
wOOOhOOO!!! semangat.
tapi budak laki posting aku tak turun petang tu. so, takde point la untuk game niii.
:( sedeyy.


chess.


tu jek gambar yang dapat ambik. banyak lagi game. malas nak tulis semua kat sini. paham-paham la game yang common ek.

NEXT!

penyampaian hadiah.

congrats aina! dapat 1st untuk skuash!

 untuk posting aku!

congkak! 1st place
congrats!!!

bola tampar (P). 1st place!
congrats!!!

 ping pong (L). 1st place & 2nd place.

congrats!!!

netball. 2nd place.
congrats!!!
aku jadi WA. hehe. nak jugak an.
(^_^)

dapat best cheers!!! wOOhOOO!!!
tak sia sia buat pon-pom.

gadis padang.




"enough about SuPost'11"









No comments:

Post a Comment