~~~annyeonghaseyo~~~

Sunday, October 9, 2011

day 19 - jenis manusia yang menarik perhatian anda

hai. (^_^)

hari ni aku nak citer pasal manusia yang menarik perhatian aku. siapakah?

1. orang yang pakai selendang colourful. aku suka sangat tengok member-member aku pakai selendang yang colourful. nampak ceria! tapi aku tak suka pakai selendang. aku suka tengok jek. tapi ade la satu entry ni aku try pakai selendang for one whole day. serius tak selesa. nak tengok? klik sini! aku ni kalo pegi jek mane-mane then ternampak ade orang pakai selendang, terus aku tengok, takde pusing-pusing dah, aku akan  perhatikan dia punya selendang betol-betol. aku suka tengok cara diorang gayakan selendang diorang. suka sangat! nampak unik dan kreatif.

2. aku suka tengok guy yang muka ala-ala chinese-look. nampak hensem! hehe. gatal an? tapi lumrah ape. perempuan suka tengok lelaki. hihi. tapi aku pon suka jugak tengok guy yang ala-ala indian, tapi bukan versi gelap laaa. versi yang kulit cerah. macam mana tuh? ala. nanti korang akan jumpa laaa. ala-ala bollywood. ceh! uwwekkkk!!! poyo je an? abes tu spesies melayu ni nak letak kat mane kalo yang ala-ala chinese ngan bollywood jek ko tengok? hehe. sory. bukan tak suka spesies melayu, sukaaaa. cuma suka tengok yang ade ala-ala jek pon. gelabah! (^_^)

3. suka jugak tengok pasangan yang baru kawen, pastu duk romantik-romantik. wakkkkluuuuuuuu! sweet giler. (^_^) nanti nak future hubby aku buat macam tu la lepas kawen. LEPAS KAHWIN okayyyyy! pegi taman pegang-pegang tangan. picnic kat tepi tasik. tengok midnite movie. hihiiiii. berangan jek lebih!!! tapi..ade setengah orang annoyed kot buat macam tu kat public. tapi..ade aku kisah. aku kan dah kawen mase tuuu. lain la macam budak-budak yang belom kawen, just kapel tapii...hmmmpph (geleng kepala). sumpah annoyed aku cakap!

okay. dah tak boleh pikir dah. nebes esok bedside ngan 'u-know-who'. bubye! have a nice day! (^_^)

No comments:

Post a Comment